دنیای سینمای ایران و جهان

اخبار و حواشی سینما را با ما دنبال کنید.از زندگی خصوصی بازیگران بدانید .هالیوود

دنیای سینمای ایران و جهان

اخبار و حواشی سینما را با ما دنبال کنید.از زندگی خصوصی بازیگران بدانید .هالیوود

واکنش تند کارگردان و سرمایه‌گذار فیلم «همه چی آرومه»

واکنش تند کارگردان و سرمایه‌گذار فیلم «همه چی آرومه» به ‌اعتراض خواننده «همه چی آرومه»: دو سال صبوری کردم ولی ... اگر ممنوع‌الکار هستم صدای من روی این فیلم‌ها چه می‌کند؟!/ درفیلم اثری از شعر و موسیقی و ترانه ایشان وجود ندارد! حمید طالب‌زاده با اعتراض به این‌که در فیلم «همه چی آرومه» از یکی از قطعات موسیقی او بدون دریافت هیچ اجازه‌ای استفاده شده، اعتراض کرد. او این روزها مجوز فعالیت ندارد در حالی‌که اثراو در فیلم‌های دارای مجوز پخش استفاده می‌شود. این خواننده با اعلام این مطلب گفت: «همه چی آرومه» که چند سال گذشته توسط بنده اجرا شده بود، بارها و بارها در فیلم‌های متعدد استفادهشده، بدون اینکه اطلاعی به من بدهند. او ادامه داد: بنده در تعجبم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمان ممیزی این فیلم‌ها کجاست که وقتی می‌خواهند به فیلم‌ها مجوز دهند، صدای بنده را در نظر نمی‌گیرند، اگر من ممنوع الکار هستم صدای من روی این فیلم‌ها چه می‌کند؟! طالب‌زاده اضافه کرد: اگر هم صدای بنده مشکلی ندارد چرا به من مجوز انتشار آلبوم نمی‌دهند. او با اشاره به استفاده قطعه موسیقی او در فیلم «اخراجی‌ها» نیز گفت: آقای ده‌نمکی هم بدوناجازه صدای من را روی فیلم «اخراجی‌ها» گذاشت و پس از پیگیری‌هایم به صورت تلفنی از من معذرت‌خواهی کرد. طالب‌زادهاظهار تاسف کرد که هیچ مرجعی برای پیگیری این سوء‌استفاده‌ها ندارد. پاسخ کارگردان «همه چی آرومه» به اعتراض خواننده سرمایه‌گذار و کارگردان فیلم «همه چی آرومه» به اعتراض حمید طالب‌زاده درباره استفاده از ترانه‌اش در این فیلم پاسخ دادند. علی اسد‌زاده سرمایه‌گذار فیلم گفت: قطعا وزارت ارشاد این فیلم را دیده و متوجه شده ربطی به آهنگ بدون مجوز آقای طالب‌زاده ندارد و حتی بخش کوچکی هم از این ترانه در فیلم استفاده نشده است. وی افزود: کاش حداقل آقای طالب‌زاده این فیلم را می‌دید و بعد درباره‌‌اش گفت‌وگو می‌کرد. باز تاکید می‌کنم در فیلم اثری از شعر، موسیقی و ترانه «همه چی آرومه» ایشان وجود ندارد. اسدزاده ادامه داد: نام فیلم هم قطعا در اختیار ایشان نیست که بخواهند نسبت به آن واکنش نشان دهند و اگر ایشان دنبال مجوز گرفتن هستند بهتر است بهانه‌های دیگری برای مصاحبه کردن پیدا کنند. همچنین مصطفی منصوریار کارگردان این فیلم هم گفت: دو سال صبوری کردم تا «همه چی آرومه» اکران شود ولی امروز آن قدر کاسه صبرم لبریز است که اگر کسی بخواهد بدون دیدن این فیلم راجع به آن نقدی کند، حتما پاسخش را خواهم داد. وی ادامه داد: اگر می‌دانستم خواننده منتسب به ترانه‌ای که امروز نام نخستین فیلم سینمایی‌ام است، این قدر ناآگاهانه و صرفا برای آویزان‌شدن به جریان این فیلم برای دریافت مجوز فعالیتش، بدون دیدن حتی پلانی از فیلم، سخن می‌گوید هیچ گاه نام این فیلم را «همه چی آرومه» نمی‌گذاشتم. کاش ایشان فیلم را می‌دید تا متوجه باشد در فیلم از ترانه‌اش هیچ استفاده‌ای نشده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد