استعداد ناب

مسعوت هنوز جوان است و نیاز به کار و تلاش دارد تا پیشرفت کند مطمئنا از زمان پیوستنش به باشگاه اشتباهاتی داشته است اما بی تردید صاحب سبک ترین بازیکن ترکیب فعلی رئال است.اوزیل جوان در بازی با بارسا با توجه به بازی نچندان چشم گیربا استفاده از هوش بالای خود پاس گل زیبایی به CR7 داد و مانع از شکست رئال شد.با اضافه شدن مودریچ و آمادگی فعلی کاکا مطمئنا اوزیل به دنبال برگشتن به روزهای اوجش هست.

اوزیل در مصاحبه با بیلد: انتقادهایشواینی را نمی فهمم!

Nationalspieler im BILD-Interview Özil: „Ich verstehe Schweinis Kritik nicht“ روزنامه بیلد: باستین شواین اشتایگر شاکی بود که چرا همه بازیکنان تیم ملی در یورو از گلزنی آلمانی ها خوشحال نیستند. آیا این انتقاد را ناشی از روحیه تیم می دانید؟ اوزیل: من در یورو متوجه نشدم. من وسط بودم و احساس می کردم واقعا متحد هستیم. در عین حالکه همه با هم بودند، هر کسی برای تیم می جنگید. در یورو هر بازیکنی با تمام قوا حضور پیدا می کرد حتی اگر تعویض می شد.بنابراین من انتقاد شواینی را درک نمی کنم. BILD: Bastian Schweinsteiger bemängelt, dass sich bei der EM nicht alle Spieler über deutsche Tore gefreut haben. Teilen Sie die Kritik am Teamgeist? Özil: „Ich habe das bei der EM nicht bemerkt. Ich war ja mittendrin, habe eigentlich gespürt, dass wir eine Einheit waren. Da war jeder für den anderen da, jeder kämpfte für dieMannschaft. Bei der EM hat jeder Spieler Vollgas gegeben, auch wenn er eingewechselt wurde. Deshalb kann ich die Kritik auch nicht so verstehen.“

بادی گارد سابق مسی: من راننده بازیکنان مستبارسا بودم

سایت گل- دانیل روخو، بادی گارد سابق مسی، اعلام کرد زمانی که برای باشگاه بارسا کار می کرده، یکی از وظایفش سر زدن به کلوپ های شبانه و رساندن بازیکنان مست بارسا به خانه های شان بوده است.روخو که در زمان فرانک رایکارد در باشگاه بارسلونا کار می کرد، اعلامکرد خود سرمربی آبی و اناری ها نیز دست کمی از شاگردانش نداشت. او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من از سال 2006 کارم را در بارسا شروع کردم؛ زمانی که رایکارد سرمربی تیم بود. باشگاه من را به کلوپ های شبانه می فرستاد تا بازیکنانی که در خوردن مشروبات الکلی زیاده روی کرده و نمی توانستند رانندگی کنند را به خانه برسانم. یک بار یکی از بازیکنان را در شرایطی نامناسبی پیدا کردم. او گفت که یک نفر از او در این شرایط عکس گرفته استو من بعداز جستجو آن فرد را پیدا کردم و عکس ها را از موبایلش پاک کردم. رایکارد؟ او نمی توانستچیزی در این مورد بگوید چون خودش الگوی خوبی در این زمینه نبود!" روخو همچنین در مورد رابطه اش با مسی گفت:"مسی هنگام ناهار کنار من می نشست و به داستان های من گوش می داد. او زیاد حرف نمی زد. او آدم فروتنی است. او تاکنون تنها به تمرین و بازی کردن فکر کرده است و مانند سایر بازیکنان حاشیه نداشته است."

برزیل 3-0عراق تا دقیقه 60

کاکا گل سوم برزیل+1پاس گل به اسکار داد! دمش گرم

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد 6 بازیکن ایتالیایی در لیست اولیه ی توپ طلای 2012 قرار گرفته اند

جی جی بوفون (یوونتوس) کلودیو مارکیزیو (یوونتوس) آندرا پیرلو (یوونتوس) ماریو بالوتلی (منچستر سیتی) دانیله ده روسی (رم) آنتونیو دی ناتاله (اودینزه) در لیست 53 نفر مقدماتی قرار دارند. اسپانیا، حریف ایتالیا در فینال یورو 2012 با 10 نماینده تنها کشوریاست که بیشتر از ایتالیا نماینده دارد. لیست 53 نفره در 30 اکتبر به لیستی 23 نفره تبدیل خواهد شد وپس از رأی گیری از سرمربیان و کاپیتان های تیم های ملی و البته روزنامه نگاران 3 نفر اول به مراسمی که برای معرفی بهترین بازیکن جهان در 7 ژانویه برگزار می‌شود دعوت می‌شوند. ★★★

احتمال جدایی بالوتللی

ماریو بالوتللی که بعد از تعویض مقابل ساندرلند به نشانه ی اعتراض یک راست به طرف رختکنرفتن بعد از این اتفاق زمزمه های زیادی بر سر جدایی بالوتللی شنیده میشد مانچینی نیز برای دیدن بازی فالکاءو به اسپانیا رفته بود و بازیرا از نردیک مشاهده کرده بود هر چند که مانچینی گفته من برای دیدن بازی پسرم به اسپانیا سفر کرده ام

هالموت هالر مهاجم آلمانی و سابق باشگاه یوونتوس

هالموت هالر مهاجم آلمانی و سابق باشگاه یوونتوس که دو بار به عنوان بهترین بازیکن سری‌آ انتخاب شد عصر امروز در سن 73 سالگی درگذشت ...!

اسم : پیرلوئیجی کولینا

اسم : پیرلوئیجی کولینا به ایتالیایی: Pierluigi Collina زادروز : 16 فوریه 1960 ( 52 سال) زادگاه : بولونیا ملیت : ایتالیایی شغل کنونی : مشاور مالی شغل ورزشی : داور حرفه ای فوتبال لیگ قضاوت : سری A مهم ترین قضاوت : فینال جام جهانی 2002 بین المان و برزیل قابل ذکر : او را بهترین داور جهان تاکنون دانسته‌اند. وی پس از داوری بین‌المللی به عنوان رایزنبدون دستمزد در خدمت انجمن داوران فوتبال ایتالیا (AIA) و کمیته داوری UEFA است.

رائول گنزالس :"

رائول گنزالس :"کریستینو جانشین من است؟نه اون خیلی از من بهتره" Raúl González: ''Cristiano is my successor? No, he's much better than me''

هیگواین : من واقعا خوشبختم

هیگواین : من واقعا خوشبختم که هم کنار مسی میتوانم بازی کنم هم رونالدو. آنها فوق العاده هستندو نمیتوان مقایسه شان کرد. ‏

تلویزیون های آقای خاص :

یکی از متدهای تمرینی مورینیو برای بازیکنانش پخش فیلم بازیتیم حریف در بخش های مختلف از جمله باشگاه ، رختکن ، اتاق ریکاوری و حتی کافه تریا است. این فیلم ها به طور مداوم پخش می شود و در عرض 48 ساعت بازیکنان رئال با سبک بازی تیم حریف آشنا می شوند. یکی از روزنامه های اسپانیایی در اینباره با مورنیو مصاحبه کرده : " اگر شما بازیکنان را برای تماشای یکی از این فیلم ها جمع کنید تا پایان تمرکز و توجهشون رو از دست میدند.اگر فیلم به طور مداوم پخش شود ، یکی از آن ها در حال خوردن صبحانهتماشا می کند ، یکی دیگر در حال تمرین در باشگاه و بقیه در رختکن" The Mou Channel has been part ofthe Portuguese manager's training methods since then. Mourinho himself would explain this : "If you bring the players together for a video session, theyend up disconnecting and not paying attention to it. If the videois constantly on the televisions, one of them watches it whilst he’seating breakfast, another whilst stretching in the gym and others whilst changing in the dressing room".

تلویزیون های آقای خاص :

یکی از متدهای تمرینی مورینیو برای بازیکنانش پخش فیلم بازیتیم حریف در بخش های مختلف از جمله باشگاه ، رختکن ، اتاق ریکاوری و حتی کافه تریا است. این فیلم ها به طور مداوم پخش می شود و در عرض 48 ساعت بازیکنان رئال با سبک بازی تیم حریف آشنا می شوند. یکی از روزنامه های اسپانیایی در اینباره با مورنیو مصاحبه کرده : " اگر شما بازیکنان را برای تماشای یکی از این فیلم ها جمع کنید تا پایان تمرکز و توجهشون رو از دست میدند.اگر فیلم به طور مداوم پخش شود ، یکی از آن ها در حال خوردن صبحانهتماشا می کند ، یکی دیگر در حال تمرین در باشگاه و بقیه در رختکن" The Mou Channel has been part ofthe Portuguese manager's training methods since then. Mourinho himself would explain this : "If you bring the players together for a video session, theyend up disconnecting and not paying attention to it. If the videois constantly on the televisions, one of them watches it whilst he’seating breakfast, another whilst stretching in the gym and others whilst changing in the dressing room".

نیمار : کاکا افسانه ایست ،

نیمار : کاکا افسانه ایست ، او برای سال های زیادی در صدر تیم ملی بود و تیم رو رهبری می کرد ، امیدوارم که بتونیم بیشتر با هم بازی کنیم.بازی کردن در کنار کاکا برای من خیلی خاص خواهد بود چون برای این نسل از بازیکنان او مثل یک بت است.

مسعود اوزیل در تکذیب شایعه پیوستنش به منچستر یونایتد:

مسعود اوزیل در تکذیب شایعه پیوستنش به منچستر یونایتد: وقتی برای رئال بازی می کنید دیگه نمی تونید به تیم دیگه ای فکر کنید.

به قول دن آلفردو : " فلسفه ی باشگاه رئال مادرید بردن و بردن و همیشه بردنه ...... "

یه چیز غیر طبیعیه که رئال یک سال بدون جام بمونه و این هم غیرطبیعیه بارسا بخواد رئال رو ببره رئال مادرید بهترینه و جای بهترین هاست به همین خاطره که متفاوت هستیم با سایر باشگاهها این بهترین ها میتونن اسپانیایی باشن یا از هر جای دنیا مهم نیست که از آکادمی باشند یا نه مهم اینه که بهترین باشند همونطور که دن آلفردو از آکادمینبود و شد بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید و یکی از 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال خیلی های دیگه هم میتونن این راه رو ادامه بدن ..... در کل حرف من اینه که فرق نمیکنه بازیکن از آکادمی باشه یا نباشه مهم اینه که دارن زحمت میکشن و وقتی این لباس مقدس رو پوشیدن مطمئن باشید به بزرگی رئال مادرید پی بردن ..... مادریدیستا بودن به این نیست کهچون 10 ساله طرفدار رئال مادرید هستی از کریس حمایت نکنی چه بخواهیم و چه نخواهیم کریس داره جا پای بزرگانی میزاره نظیر دی استفانو گذر زمان این رو ثابت میکنه ..همونطور که الانش مورد حمایت دو آتیشه های پشت دروازه هست

رونالدو

2004 تا 2007 رونالدینیو رو باهاش مقایسه میکردن ( وقتی که مسی تازه به تیم بزرگسالان بارسا راه پیدا کرده بود) 2007 تا 2009 کاکا رو باهاش مقایسه میکردن 2009 تا الان مسی رو باهاش مقایسه میکنن کلا طی این سالها هروقت میخوان بزرگی یه بازیکن رو ثابت کنن ، با کریس مقایسه اش میکنن ! توانایی و سطح بازی کریس براینه سال در بهترین سطح بوده و روز به روز هم بهتر شده ، اما بقیه اومدن و رفتن !!!

برنامه ملی پوشای رئال در بازیایمقدماتی جام جهانی 2014:

جمعه 21مهر بلاروس-اسپانیا روسیه- پرتغال ایرلند-آلمان مقدونیه -کرواسی آرژانتین-اوروگو ئه برزیل-عراق(دوست انه) فرانسه-ژاپن (دوستانه) *تو رو خدا بازی تیمای آسیایی رو ببین. . . . .* سشنبه 25 مهر: اسپانیا-فرانسه پرتغال -ایرلند شمالی آلمان-سوئد کرواسی-ولز شیلی-آرژانتین برزیل-ژاپن(دوست انه)

*چند نکته راجع به ملی پوشان رئال و بارسا*

ملی پوشان رئال اسپانیا: کاسیاس،راموس،آر بلوا، آلبیول،آلونسو پرتغال: په په،فابیو، رونالدو آلمان: اوزیل،خدیرا آرژانتین: دی ماریا، هیگواین برزیل: کاکا،مارسلو فرانسه: بن زما کرواسی: مودریچ زیر 21سال اروپا: فرانسه: وارن اسپانیا: موراتا و ناچو نکته جالب: بجز آلبیول معمولا 18ملی پوش رئال تو تیمای ملیشون فیکسن! ملی پوشان بارسا: اسپانیا: والدز،آلبا،بوسک تس، پدرو ژاوی،اینیستا،فا برگاس، ویا(تیاگو رو نمیدونم:)) آرژانتین: مسی و ماسچرانو شیلی: الکسیس *3بازیکن بارسا بخاطر مصدومیت شانس حضور تو تیم ملیشونو از دس دادن! 5بازیکن هم از تیم بی بارسا واسه زیر 21سال اروپا حضور دارن! *2 تیم حدود 36بازیکن ملی پوش دارن و معمولا مصدومیتا تو این زمانا بیشتر میشن! امروز هم تمرینات دو تیم با حضور ذخیره ها و تیم رزرو دنبال شد! تو این برهه خبر بد واسه رئال و بارسا مصدومیت بازیکناس(البته بیشتر بارسا باید بترسه!) اونجا هرکی واسه باشگاهش بهترین باشه دعوت میشه اینجا هرکی بیشتر خرش بره. . .

خبر فورى!!!!!

رونالدو با باشگاه تا سال ۲۰۱۷بهتوافق رسید! مبلغ این قرارداد سالیانه ۱۵ میلیونیوروست!

تو کابوس تمام آبی اناری هایی
آهای کریس رونالدو

6 گل در نیوکمپ در18ماه!!! این داستان ادامه دارد. . . اوزیل و 4 پاس گل در نیوکمپ این داستانم ادامه داره. . .

عملکرد عالی کریس رونالدو......

این بازیکن فوق العاده در 155 بازی که برای رئال انجام داده 160 گل زده که 10 تا از گلهاش به بارسلونا بوده و در 6 بازی پیاپی جلو این تیم موفق شده گلزنی کنه که از این حیث رکوردار محسوب میشه.CR7 در بازی دیشب از ناحیه کتف چپ مصدوم شد و باوجود مصدومیت 25 دقیقه آخر بازیدر زمین ماند این نشان از تعصب بالای این بازیکن ارزشمند رئالیست....کریس رونالدو که شماره 7 رائول افسانه ایی رو یدکمی کشه تبدیل به اسطوره بزرگی شده است.

پرفروش ترین پیراهن های ورزشی!!!

رئال مادرید و منچستر یونایتد با فروش 1.4 میلیون نسخه رتبه اول و بارسلونا هم با 1.15 میلیون نسخه رتبه دوم را دارد امار کاملا گویا است............ ............ hala madrid CR.se7en

مار خیره کننده رونالدو در رئال ؛

مار خیره کننده رونالدو در رئال ؛ فصل اول : 0.94 گل در هر بازی فصل دوم : در هر بازی 1 گل فصل سوم : 1.09 گل در هر بازی فصل چهارم(فصل فعلی) : 1.27 گل در هر بازی CR.se7en

حکایت

حکایت شده است ک در زمانهای دور تیم هدایت کننده ای بود عبوس و گرفته رو بنام دلبوسکه از دیار دووور..از وی پرسیندی تورا چ میشود آیا تابحال لبخند بر لبانت نشسته است و از ته دل ریسه رفته ای پیرمرد دانا؟ وی خود را جمع و جور کرد و نگاهی عاقل اندیش کرد و گفت:آری درآن هنگام ک سنگرنگدار دومم(والدز) رو ب من کرد و گفت آیا میتوانم سنگرنگدار فیکس تیم شووم؟؟؟!!!! :)))))))))

دوست دختر جدید سرجیو :'(

اسمش پیلاره،هشت سال هم از سرجیو بزرگتره...گزارش گر و مجری تلویزیونه!