دنیای سینمای ایران و جهان

اخبار و حواشی سینما را با ما دنبال کنید.از زندگی خصوصی بازیگران بدانید .هالیوود

دنیای سینمای ایران و جهان

اخبار و حواشی سینما را با ما دنبال کنید.از زندگی خصوصی بازیگران بدانید .هالیوود

«نامزد آمریکایی من»؛ از هفته آینده در سینماهای تهران

«نامزد آمریکایی من» بهکارگردانی داود توحیدپرست از هفتهآینده در سینماهای تهران اکران می شود.در حالی که در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش مقرر شده بود فیلمهایی که برای اکران در ماه رمضان اعلام آمادگی کنند از این شانس برخوردارند که دوره اکران آنها در این ماه در زمان کلی اکران آنها محاسبه نشود اما با این حال به جز فیلم «تو،من» محمد بانکی، کس دیگری برای این اکران اعلام آمادگی نکرد اما به تازگی خبر رسیده که فیلمی با عنوان «نامزد آمریکایی من» بناست از هفته آینده در سینماها اکران شود.«نامزد آمریکایی من» به کارگردانی داود توحیدپرست آن طور که «بانی فیلم» خبر داده در حالی که قرار بود این فیلم توسط مؤسسه راه فجر (عبدالرضا ساعتچی فرد) اکران شود پخش آن به مؤسسه رسانه مولود (حبیب اسماعیلی) واگذار شد.تیزر و آنونس فیلم توسط علی بشکوه ساخته شده و قرار است بقیه مواد تبلیغاتی نیز طی روزهای آینده آماده شود. «نامزد آمریکاییمن» سال ۸۷ ساخته شده و دو سال در انتظار مجوز نمایش بود. در این فیلم بازیگرانی چون مجید حاجی زاده، شهرزاد کمال زاده و ثریا قاسمی ایفای نقش کرده اند.«نامزد آمریکایی من» از آن قصه های کلیشه ای برخوردار است که سالها خوراک فیلم فارسی سازانبود. فیلم داستان دختر ثروتمندی است که در برخورد با پسری جوان با اتفاقاتی روبرو می شود. داود توحید پرست بعد از این فیلم«شیرین قناری بود» را ساخته که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است. هنوز معلوم نیست که با این خط داستانی کلیشه ای، مدیران حوزه فیلم را در سینماها خود اکران خواهند کرد یا نه.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد